SHout






Lemahnya hambaMu ini ya Allah...

Assalamualaikum...


Bismillahhirohmannirrohim....

Ya Allah ya tuhanku.
HambaMU ini terlalu lemah tanpa adanya bantuan drMU ya rob....sungguh hambaMU ini yg mana telah engkau kurniakan sebuah hati yg begitu lembut .....yg begitu mudahnya ia tersentuh ,engkau bantulah hambaMU ini tuk melindunginya dgn sebaik mungkin..agar hambaMU ini dpt meraih cintaMU lebih dr cinta si Dia ,ya Allah.

Ya Allah,ya tuhanku...
HambaMU ini terlalu bnyak dosa nya...
ampunilah hambaMU ini ya Allah,diri ini terlalu bnyak mengingati si Dia,berbandingMU ya Allah
alangkah berdosanya diri ini...sungguh aqu sngt takut akan kemurkaan drMU ya Allah..mpunilah dosa hambaMu ini ya Allah.

Ya Allah,ya tuhanku
disaat hambaMU yg terlalu mengharapkan kasih syg dr pada seorng insan...
peringatkanlah hambaMu ini akan
kasih sygMU yg tiada tolak bandingnya ,ya Allah...agar diri ini tidaK terlalu kecewa andai satu saat nnt...     si Dia yg menjadi harapan itu bukanlah empunya tulang rusuk yg mnjadi pinjaman ini ya Allah...

Ya Allah,ya tuhanku
Bantulah hambaMU ini tuk tidak terlalu yakin sesuatu itu akan tetap kekal ya Allah.sesungguhnya apa yg ada didunia ini adalah sementara...dan seandainya satu saat nnt engkau mengujiya  hambaMU ini ya Allah...peringatkanlah hambaMU ini supaya mengingati bahawa engkau adalah sebaik-baik perancang,dgn merancang segala-galanya adalah yg terbaik buat hamba2MU ya Allah...sesungguhnya engkau lebih mengetahui hikmah di sebalik kedukaan mahupun ujian yg engkau berikan kpd hambaMu itu ya Allah..

~AmiinyarobalAllamin~



"Cinta itu di dalam hati. Pemiliknya sahaja mampu merasai manis, indah, sakit, dan pahitnya. Tidak perlu menonjolkan diri bahawa hati telah dimiliki, ataupun si dia adalah milik kita. Jika benar wujud cinta antara dua manusia, mereka saling mempercayai dan setiap insan yang berada di sekeliling akan merasai kehangatan cinta mereka, biarpun ia tidak pernah kelihatan. Umpama mawar yang tersembunyi, tetap harum dihidu manusia."



~From deep of my heart,let go the pain~

No comments:

Post a Comment